vineri, 25 iunie 2010

Back to the roots

De ieri sunt la bunici in cautarea strabunilor...da imi fac arborele genealogic...poate nu e chiar cea mai normala ocupatie pentru un tanar de douaj' de ani....dar da, vreau sa las ceva in urma mea :)

Astazi am fost in satul natal al bunicii mele....nu am mai fost de cand eram mica....la moartea strabunicii... dar acolo ne-am petrecut multe veri 3 generatii....bunica, mama si foarte putin si eu.....

Un sat aproape parasit in zilele noastre....sat minunat de campie...dar trist.... este foarte trist cum toti uitam de unde am plecat si uitam sa mai mergem din cand in cand doar sa ne amintim....

Nu imi mai aduceam aminte foarte multe ... dar m-am bucurat sa revad putul pe langa care nu aveam voie sa ma joc...sa nu ma loveasca.....de asemenea dudul si corcodusul vecinilor din care furam si eram certata ca nu-i frumos ... de toate hambarele in care nu aveam voie sa intru...azi am fost invitat special :)

Imi e dor de copilaria mea, in care am venit acasa si am zis ca mama eu am gandacei in cap....si in care nu aveam atatea griji ... in care mancarea din vecini era muuult mai buna... in care eram certati pentru fiecare lucru stricat... dar nu sufeream pentru fiecare lucru pierdut... am ajuns sa punem pret pe obiect, si nu pe valoarea sa

Imi e dor de inocenta noastra... a tuturor :)

Un comentariu: