marți, 22 iunie 2010

Mândră minune

NU am veleități artistice, și nici nu vreau să-mi atribui
DA sunt o visătoare fără pereche , și îmi place asta
NU, nu fac compromisuri
DA, îi mulțumesc Blondei ca m-a încurajat

Că scriu bine, că nu ... e ograda mea și poftesc doar pe cei cu inimă mare, cu gânduri bune, dar și cu critica ..... amu' că nu va place ... asta mi-s :)

Nu mă laud cu studiile mele vaste, pe băncile Academiei de Studii Economice din București, deoarece vreau mai mult....deaia imi iau cunoștințele de limbă neamță și plec pentru un an (momentan)

Îmi iubesc orașul, în care am crescut, învățat, iubit și în care mă voi reîntoarce nu numai pentru persoanele dragi ce le las în urmă, ci pentru asfaltul ce l-am bătut în lung și-n lat, pentru băncile pe care mi-am visat iubirile și pentru aerul care nu-i nicăieri mai fain ca la mine sub Tâmpa :)

3 comentarii:

  1. Salut,

    Felicitari pentru blog, idei, ganduri, aspiratii, Erasmus.
    Mai stiu si eu pe cineva care e din Brasov. O tanara scriitoare foarte talentata.
    Arunca o privire si pe blogul ei daca vrei. Poate o sa iti placa. Mai departe vezi tu ce faci.

    Bafta si sa auzim de bine!
    F.M. Art

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa scriu adresa cumva?

    www [dot] simonamindra [dot] blogspot [dot] com

    RăspundețiȘtergere