miercuri, 23 iunie 2010

Vid

Vreau la mare.....vreau undeva departe...unde sa fiu numai eu cu mine. Am nevoie de o sistematizare a gandurilor, a sentimentelor....

Am simtit asta vinerea trecuta in drum spre Bucuresti.... Cand toata lumea era nerabdatoare sa vada mult-asteptatul concert Aerosmith...eu eram singura, cu caii mei putere (putini la numar) pe DN1 .... decibelii putin cam ridicati, dar eu cu mine ne-am simtit bine intre cele patru usi....racoare, apus, visare, iubire, mirare, dar totusi fericire

Acea stare de bine, pe care o ai cu tine insuti....numai eu o simt??? Voi nu?

EU cu mine :)

Un comentariu:

  1. Nu e deloc vid, asta e esenţa, asta suntem noi, când suntem cu noi înşine, aia e realitatea. De asta ne simţim aşa bine atunci. Când suntem cu alţii, eul ăsta doar proiectează o imagine a sa care să fie pe placul celor din jur. Nici cu sufletul pereche nu poţi fi 100% tu însuţi.

    RăspundețiȘtergere